zz
Kolumne

The North Face x Skims: »Nepremostljive razlike«

Anja Korenč, večkrat nagrajena umetniška direktorica v agenciji bold.group meni, da sodelovanje z znamko Skims za The North Face ni najboljša strateška odločitev.

Kot velika oboževalka blagovne znamke The North Face me čisto malo boli srce, ko pišem ta zapis. Odkar sem videla napovednik sodelovanja, iščem dober razlog za njihovo odločitev. Do zdaj ga čisto zares še nisem našla! Če ga kdo pozna in razmišlja drugače, naj me, prosim, razsvetli. Rada bi namreč spremenila svoje mnenje.

Trije razlogi za moje nestrinjanje:

  1. The North Face je vedno veljal za blagovno znamko, ki je zavezana trajnosti. Stremijo h krožnemu delovanju, pri čemer imajo v mislih naravo, skupnosti in prihodnost. Za Skims pa tega iskreno ne morem trditi. Njihov »zakaj« je popolnoma drugačen in nezdružljiv z vrednotami The North Face. Kampanja za njihov Ultimate Nipple Bra me šokira še danes, ko samo pomislim nanjo. Njena narativa temelji na tem, kako lahko kljub močnemu segrevanju okolja to obrnemo v svoj prid, in citiram Kim Kardashian: »… so no matter how hot it is, you’ll always look cold (ni pomembno, kako vroče je, vedno boš videti, kot da te zebe) …«
    Ali je to komunikacija in strategija, ki jo ima blagovna znamka, ki deluje z mislijo na okolje? Verjetno ne!
  2. Pri The North Face imajo poseben program, s katerim spodbujajo potrošnike, da dajo svoji opremi drugo priložnost. Stare izdelke obnovijo in jih ponovno prodajo novim pustolovcem. Ob tem prejmejo dobropis za naslednji nakup, stara oprema pa dobi novo življenje. Z iniciativo torej spodbujajo, da njihovi uporabniki zavržejo manj oblek. Pri Skimsu žal opažam ravno nasprotno. Ko obiščem njihovo spletno stran, dobim eno veliko spodbudo po »šeeeeeee« dodatnem zapravljanju.
  3. V primeru, da je The North Face »skočil« v sodelovanje s Skims z namenom doseganja širše in drugačne skupine potrošnikov, v tem vidim nekaj smisla. Ampak hitro me preplavi druga misel – ali se potrošniki obeh blagovnih znamk sploh prekrivajo? Ali je ciljna skupina Skims resnično zainteresirana za vrednote, ki jih zastopa The North Face? In obratno – ali so zvesti kupci The North Face sploh naklonjeni Skims?

Veliko se sprašujem. Glede na to, da je zaloga pri obeh podjetjih razprodana, so zagotovo dosegli enega od glavnih KPI-jev, kar je nedvomno »velika kljukica«. A ne morem si pomagati, da ne upoštevam še števila kosov, ki so jih imeli na razpolago za prodajo. Tega nikoli ne bomo izvedeli.

Upam, da se tega primera dotakne še kakšen strateg in podeli svoje mnenje. Zares bi rada spoznala še drugo plat, hkrati pa zagotovo dopuščam možnost, da bom svoj pogled na to sodelovanje čez čas popolnoma spremenila.

Kakšno je pa vaše mnenje?

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji